دلتنگی های من


ღ❤hosein_jigar&shadi joon ❤ღ

به دلتنگیهایم دست نزن ......میشکند بغضم!!

آنگاه غرق میشوی در سیلاب اشکهایی ک

بهانه ی روان شدنش هستی......!!

اینروزها دلتنگت هستم

باورکن............!

این یکی دیگر شعر نیست......

سکوت میکنیم ...بیاد تمام       دوستت دارم      هایی ک در گلو ماند!

سکوت میکنیم ب احترام تمام خاطراتی ک درودیوار زندگیمان را آذین بستند

سکوتی برای لحظه ای بیشتر باهم بودنمان..............

و انگار سکوت سخترین کاردنیاس!؟

 دلم میگیرد در هوایی ک هم تو باشی و هم من..!

و سکوت بیان کننده احساسمان باشد...

احساس ای کاش ها....

سکوت واسه اینکه هیچ کلمه ای نمیتونه غمی رو ک تو وجودت داری توصیف کنه!

عشقم:

نمیدانم میدانی یانه؟؟؟

لحظه ی تولد من ب همان ثانیه ای برمیگردد...

که   تو   برای اولین بار به من گفتی..........

                دوستت دارم ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 26 مرداد 1392 10:45 |- hosein_jigar -|


ϰ-†нêmê§